Merhabalar. 1,5 yaşında bir çocuğum var emziriyorum ama o kadar yoruldum ki.. Elim dışında destek alabileceğim kimse yok. Enerjim halim hep bitik. Hepsini idare ediyorum ama gece tüm bacaklarım ağrıyor. Şuandada öyle. Kan verdim doktor değerler iyi birşey yazmayalım dedi. Vitaminlet çok pahalı ve hemen bitiyor çokta iyi gelmiyor sanki.. Dışarı çıkacak cesareti bulamıyorum bazen.. Yaşayan tavsiyesi olan varmıdır..