Aselhusnabebek 40 günlük bebeğimde vsd mevcut açık kalp ameliyatı diyorlar. Öncesinde kalpten akciğere giden damarı daraltacaklarmış iki operasyon geçirecek başından geçen var mı?
Edaertas-28 Aselhusnabebek çok geçmiş olsun benim kızımdada vsd ve asd var izleme aldılar 2mm ölcüldü ilk başta 4 mm di küçülmeye gittiği için sizinki ne kadar büyüklükte acaba rabbim evlatlarını bize bağışlasın 🤲
Hilall Aselhusnabebek Öncelikle Rabbim acil şifalar versin oğlum küvözdeyken 1200 gramken pda ameliyatı oldu.Akciğerden kalbe giden damar kapanmıyordu.Şu an çok şükür sağlıklı 2 yaşında
Aselhusnabebek Edaertas-28 bizimki 7-8 mm dediler. Delik büyük ameliyat şart diyorlar. Lasix ve kapril kullanıyoruz 25 gündür. Nasıl olacak ameliyat ne zaman olur yarın belli olacak hacettepeye gidiyoruz. Sizede çok geçmiş olsun rabbim tamamen kapanmasını nasip etsin inşallah
Edaertas-28 Aselhusnabebek aminn rabbim ne hayırlısı ise onu nasip etsin karartma kendini dualarım sizinle 🤲
Aselhusnabebek Hilall maşallah rabbim birdaha yaşatmasın inşallah. Nasıl oluyor ameliyat süreci biraz bilgi verir misiniz? Çok korkuyoruz..
Hilall Aselhusnabebek Amin inşallah ameliyat olduğunda küvözdeydi 10 gün kadar solunum cihazına bağlı kaldı ameliyat yerinde direni durdu.Daha sonrasında yavaş yavaş toparladı.
Hilall Aselhusnabebek 1 kilo doğmuşlardı.O yüzden yoğun bakım süreci uzun sürdü ameliyat olan bebeğim 76 gün ikiz eşi de 100 gün kaldı.İstanbul Bahçelievler medical parkta yattılar.Ameliyatımızı çapanın profesör doktoru yapmıştı