cimcime1018 Evimiz genelde geceleri 19-21 derece arası. 2.5 tog tulum aldım. Uyurken içine ne giydirmeliyim ? Kullanan tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🥹
Mom0008 cimcime1018 uzun kol tulum giydiriyordum üstünü asla örtmediği için daha soğuk olursa ince bi alt tayt gibi giydiriyordum
kayraninannesiiii cimcime1018 21 derece oluyor genelde.. sabaha karşı soğuk olduğu için askılı ince zıbın, üstüne alt üst pijama üstüne de tulum giydiriyorum ona rağmen bazen yanakları ve burnu soğuk oluyor. Deneyin eğer terlerse daha ince giydirirsiniz🌸
Habibe93 cimcime1018 uzun kol zıbın ve ince tayt yeterli oluyor. Yüzü , burnu soğuk olabilir önemli olan sırt ve göğüs oralar sıcaksa üşümüyor demektir ara sıra kontrol ederek daha ince veya kalın giyindirebilirsiniz😇
Babykus cimcime1018 bence 2.5 togla içine hiçbir şey giydirmeseniz bile olur. Bizde oda sıcaklığı 20-22 arası, 1 tog giydiriyorum kızıma. Altına askılı ya da kısa kollu badi sadece.