Historyteacher 6 ay 26 günlük olduk bu zamana kadar kilomuz üst sınırda olduğu için ve 2 haftadır geçmeyen pişik nedeni ile ek gıdaya başladığımdan beri günde 1 öğün verdim hep 3 gün kuralı ile başladım tabi ki. Sizce bugünden sonra 2 öğüne çıkarsam ne olur 🫣
Historyteacher Historyteacher doğumundan bu yana ilk kez pişik ile karşılaşıyoruz ek gıda sürecimiz ile alakalı olduğunu düşünüyor doktor.
gurturk Historyteacher hayır ama ekgıda döneminde olduğu içim aşırı kakasını yapmaktan dolayı veya dokunduğunda tabi ki poposu kıpkırmızı oluyo hemen krem havalandırma vs müdahale ediyorum şu an 8 aylık hiç pişik olmadı
Diverso Historyteacher yediği bir şeye alerjisi var muhtemelen. Yoğurda olabilir veriyorsanız eğer. Alerji pişik olarak da kendini gösteriyor çünkü. 6.ayda iki kez 7.ayda üç kez ek gıda vermeniz gerekiyor. Tabi isteğine de bağlı
Historyteacher Diverso yoğurt ilk tadım yaptırdığım besindi o zaman karşılaşmadım. Bal kabağı ve havuçtan karışımından sonra böyle oldu diye hatırlıyorum 😒 2 haftadır geçmedi. Azalır gibi oluyor tekrarlıyor.
Historyteacher Diverso böyle makat kısmından ziyade daha üst kısımlar böyle kıpkırmızı dağılıyor kırmızılar.
Diverso Historyteacher sık sık yıkayın altını bide havalandırın, bezi açınca hemen geri kapatmayın bi süre hava ile temas etsin
Diverso Historyteacher hepsini denedim, bize en iyi gelen hametan oldu. Siz bunları denediyseniz iyi gelmemiş bakın bi de hametanı deneyin
Gozde04 Pişik için kremler denedim olmadı faydasını görmedik. Şimdi sadece kantaron yağı kullanıyorum geçti çok şükür
Sinem57 Historyteacher ver gitsin çünkü şimdi hareketlenmeye başlıcak kilo alımı duracak egér vermezsen iştahsız oluyor bebekler aynı hatayı bnd yaptım kolik Bi bebek olduğu için ayrıca pişik icinde ya zeytinyagi sür yada sarı kantaron yağı hemen geciriyor
Gulcan01- Historyteacher bir yerde gördüm 6 7 aylarda 1 çay bardağı diyor tadım ayları diye 8 9 aylar 2 çay bardağı diyor 10 12aylarda da 3 çay bardağı yiye bilirmiş ama iştahlı bebekse bir öğün çorba olmak kaydıyla bence verile bilir benim oğlum 6 aylık 2ogun veriyorum ama yediği bir iki kasik tadım ayi diye çok aldırmıyorum yesin istiyorum da yemiyor