Merhaba arkadaşlar kızım bugün 4. Ay aşısını oldu saat 4 buçuk gibi normalde birşeyi yoktu ama akşam bi marlete gittik sonra bir cafe oturalım dedik biraz huysuzlandı bende altını değiştirdim emzirmek istedim ama aşırı şekilde red etti bende üstelemedim neyse yukarı çıktım durmadı kalktık eve geldik ama baya ağladı evde emzirmek istiyorum o pozisyonu aldığında aşırı derece ağlama krizine giriyor sizce aşıdan mı kaynaklanmıştır oluyormu aşı sonrası huzursuzluk ve ne kadar sürer.