Kuzeysi 15 günlük bebeğim Rsv virüsü pozitif çıktı 4 gündür yoğun baskımda bu süreci yaşayan var mı ilk gün daha iyiydi bugün oksijene ihtiyacı artmış durumu kötüye gitmiş
ISILTAN Kuzeysi Geçmiş olsun … Bebeğiniz için dua edeceğim . Konu yukarıda kalsın ve okuyan annelere bilgi olsun . Şuan Rsv virüsü yaygın
Deletedmom_110 Kuzeysi çok geçmiş olsun kızım rsv evde hava ve antibiyotiktik başladık zatüre oldu 5 yaşında şifa versin yavrularımıza inş
belinay0316 Deletedmom_110 Kuzeysi çok geçmiş olsun inslaalh bı an önce iyileşir dua edicem size belirtiler ne oluyor ayy korkuyorum bende kızım daha 4 aylık nasıl bulaşıyor kki
Kuzeysi belinay0316 amin teşekkür ederiz burun da tıkanıklık ve hırıltı vardı sonra öksürüğe dönerek ilerledi
Busniltos Ayy kurban olsunlar cok gecmıs olsunn, benim bebeğimde de covid pozitif çıktı 4gün yoğun bakımda kaldı. Senin yasadıgını o kadar iyi anlıyorum ki. Allah önce ona sağlık sonra sans sabır versin 🤍 umarım bir an önce toparlar
Burcuskovski Hayır başka bir sağlık problemi yüzünden hastanedeydik servisteydik yoğun bakıma almadılar hiç , on gün kadar oksijen kanülü taktılar.4 saatte bir hava verdim.Kuzeysi
belinay0316 Kuzeysi ayy çok geçmiş olsun cnm Allah şifa bı an önce iyileşsin bebekler hasta olunca çok daha zor geçen ay bizde 2 gün kaldık hastanede kanda enfeksiyon yüksek cikti ateşten
Burcuskovski Bebeğiniz kuçuk olduğu için tedbir amaçlı yoğun bakıma almışlardır.Çok geçmiş olsun@“Kuzeysi”#p28658817 @Kuzeysi
Sedsedsed Kuzeysi biraz önce bir postta baska bir anne daha vardı,birgün öncede baska bir anne :// konuyu forumdan bir arastırın belki yardım dokunur. Cok büyük gecmiş olsun Allah bir an önce sağlığına kavusmayı nasip etsin miniğinizin🙏
muntalp Kuzeysi bebeginiz iyileşti mi acaba . Benimde bebeğim 17 günlük bugün rsv pozitif teşhisi kondu ancak eve gönderdiler. Tedavisini evde biz yapacağız. Hastanedeki süreç ne kadar sürdü sizin