Dilekkkk19 sabahları 8bucuk 10 arası uyanıyor gece uyuma saatine göre veya açlık durumuna göre değişebiliyor açıkçası ilk uyandığında mama içer sonra 12 gibi kahvaltı yaparız beraber kahvaltıya kadar sabah oyun oynarız kahvaltı hazırlarken de yanımda oda tabak kaşık falan veririm oynarız arada bir şeyler yer tabi 🙈 1-2 arası öğlen uykusuna yatar yatmadan mandalina yer bayılır çünkü bu meyveye. 2 veya Max 3 saat uyur kalkınca cevizli yoğurt yaparım 1 saat sonra da çorba içer akşam yine çorba ya da makarna/pilav falan yer (yemek konusunda çok çok seçici) sonra yine meyve kek kurabiye yaparsam onlardan atıştirir -910 gibi falan da gece uykusuna yatar. Ama bugün 11 buçuktu yattiginda 4 te uyanmıştı oysaki ve yatmadan da mama istedi akşam doymamış demekki 🙈 oyun/aktivite olarak da kule,bultak,halka oyunları, oyun hamurunu sevmedi mesela pek ilgisini çekmiyor şuan, bu aralar bebekleri ile oynamaya başladı oyuncak lavabomuz var onları yıkıyor dişlerini fırçalıyor saçlarını tariyor sepete koyup gezdiriyor falan 😂(tabi ben önce yapıyorum o da beni taklit ediyor) , kitaplara bakarız ilk 100 kelime kitapları var bi kaç yayının ve kartları onlara bakarız ne olduğunu veya nerde olduklarını sorarım ben anlatırım gibi cırt cırtlı fenerli kitaplarımız var onlara bakarız kısa cumlelerden oluşan hikaye kitapları var onları okurum izin verdikçe tabi sürekli elimden alıp kendi okumak ister,müzik açar dans ederiz bayılır, saklambaç oynarız, sürekli masaya sandalye ye çıkar , arada kalem veririm ona biseyler çizerim önce sonra onu teşvik ederim gibi. Çok enerjik oluyorlar bu dönem o yüzden biraz fazla yoruluyorum 🥲