Akşam 8 gibi kendi kendine uyur tek desteği emziği.. gece 12 gibi emmek için uyanır sabaha kadar da 2 3 kez yine emmek için uyanıyor..gece emzirmeyi nasıl sonlandırabilirim emziği nasıl bıraktırabilirim uykularının sürekli bölünmesi artık zor oluyor bana da.. eskiden böyle değildi yazın bağırsak enfeksiyonu oldu ondan sonra memeye iyice düştü. Bana bir yardım lütfen önerilerinizi bekliyorum..