Arkadaşlar 6 aylık kolik bir kızım var kolik 3,5 aylıkken azaldı fakat doğdu doğalı uyku sıfır gündüz en fazla 30-40 dk uyuyor şimdi de geceleri hep ağlıyor gözü kapalı ağlıyor ne olur bana yardım edin 8-9 gibi uyutuyorum uyudu diye sevinemiyorum sürekli ağlayarak kalkıyor dayanamıyorum artık gitmediğim doktor kalmadı bişeyi yok deyip gönderiyorlar 🥲