deleted20517 rumuzyy kan damlası kullaniyormusunuz hangi marka ve bebeğiniz kaç aylık,benim bebeğim kan damlası kullandığı zaman kabızlık yalıyordu ve özellikle geceleri sürekli ıkınıyordu yetişkin insanlar gibiydi,belki sizin bebeğinizde bu sebepten oluyordur
Fridasrose rumuzyy başka gaz damlası denediniz mi acaba? Oğlum çok gazlıydı denemediğim damla kalmadı en son sab simplex denedim o gazını hafifletti isterseniz bir deneyim kızımda da kullanıyorum çok faydasını gördüm
bkseda Biz biogaia kullanıyoruz bir haftadır ama bizde etki etmedi belki sizde etki eder bitkiselmis bende sap simplex deneyeceğim çevremden çok duydum
rumuzyy bkseda bence bebeğe göre değişiyor bize ilk Sam simplex önerdiler aldık bir etkisi olmadı şimdi nurse harveys kullanıyoruz bir tık daha iyi
esmaaykur ya gaz damları bebekleri daha kötü yapıyor ben oglumu kimyon çayıyla rahatlattım aklınıza gelıcek bütün damlaları kullandım sonra kimyon cayını duydum 1 çay bardagı sıcak suya 1çay kaşıgı kimyon 1 çay kaşıgı toz şeker kimyonlar dibe çökünce emziriyorsanız siz bebege 2 3 çay kasıgı verin
salihalp rumuzyy Benim bebeğim 32 günlük bends kimyon veriyorum 2-3 çay kaşığından birşey olmaz onu rahatlatır geri kalanını siz için