Hepinize merhaba öncelikle kızım 14. Ayına girdi ama 1 aydır yani 13. Ayından beri uyku düzeni değişti 🥹 ben pek müdahale etmedim açıkçası atak dönemleri gibi bu da geçer dedim ama geçmiyor sanırım🥲 her sabah aynı saatte uyanıyor 8.30 ilk uykusunu 11 buçukta yapıyor 1 buçuk saat kadar her şey buraya kadar çok güzel ama 2. Uykuya hep 17.00 den sonra geçiyor uyutmasam mahvoluyor hep ağlıyor. Uyuyunca da gece 11- 12 ye kadar uyumuyor. 1 ay önce de böyleydi ama 9 da uyurdu. Neden böyle oldu? Geçer mi yoksa bu şekilde gider mi? Çok mutlu bu arada saat 11 olmuş oyun oynuyor düşünün alışık değiliz ama mutlu olduğu için zorla uyutmak da istemiyorum napmalıyım böyle bir şey yaşadınız mı?