Kızım 5 yaşında bir süredir ayak parmaklarında soyulma var son zamanlarda kaşınıyor demeye başladı hatta bu akşam kaşıyıp tahriş etmiş çok ağladı yaşayan var mı??? kocaeli ve ist anadolu bölgesi cildiyeye randevu bulamiyorumm 1 aydr cildiyeye mi gitmek lazm yoksa dahiliye mi? Bilemedim Randevu bulamadm için çarşamba gününe çocuk hastalıkları bölümünden randevu aldım yoksa vakit kaybetmeden özel den cildiyeye mi gidiyim