migade 13 aylık kzım elimden yemiyor (normalde de çok iştahlı herşeyi yiyen bir bebek değil) kendi önüne koyduğumda da kendini doyuracak kadar yiyemiyor,açlıktan parmağını emiyor ama benden yemiyor direk eliyle itiyor..bunun çaresini bulan var mı?
Cerenhelin migade benim kızım da öyle 😢 sadece kahvaltı yiyor elimden sebze çorba yemiyor aç aç uyuyor kilosu 8500 sizin?
Ewrem ben bennn asla yemek yemez kesinlikle goruce isirir saklanir falan kucagima aliyorum otutturuyorum sariliyorum yandan ayaklarinida bacaklarimla hafifce sabitliyorum kiprasmasin die hemen su ne yedireceksem yanimda zaten kusmaya calisiyor birde benimki hemen kusar gibi yapinca su weriyorum bazen kusuyor ama olsun sonucta azda olsa giriyor midesine yemek birde elma ws eline verin kabuksuz oylede azcik yerler
migade Ewrem Ne olacak halimiz 🤦♀️ ben de mama sandalyesinin üstüne ilgisini çekecek şeyler koyuyorum şişe, kapak tarzı onlarla oyalanırken ağzına kaç kaşık girerse işte 😔
migade Cerenhelin kahvaltı ne veriyorsunuz yumurta falan yiyorsa iyi beyazını yiyor benımkıde dokuz kilo
Cerenhelin migade kahvaltı hala bulamaç veriyorum çünkü tek düzgün yediği öğün kahvaltı onda iyice doysun istiyorum. 8 tane cicibebe,yumurta sarısı,3 ölçek mama,az keçiboynuzu pekmezi ve ceviz bunları karıştırıp veriyorum yanına da çeçil peynir
migade Cerenhelin maşallah o bunu baya tok tutuyordur zaten bizimki kahvaltıyıda sevmiyor gece mama içiyor mu
Cerenhelin migade o saydığım kahvaltıdan 2 saat önce de bi 150 cc mama bitiriyor bizim sorunumuz öğleden sonrası beslenmek istemiyor güç bela acıkıyor onda da hala çorba ya da yemek değil biraz mama içiyor o kadar 😢