Gizemkarakoc Kutuma yeni başladım ilk kutu da ara kanama yaşadıım fakat olmam gereken zaman da regl olamadım. Kullanan başına gelen var mı?
simseklivekalpli Gizemkarakoc ben de merak ediyorum. Yeni başladım dün adet olmam gerekiyordu ama olmadım. Yeni doğum yaptığım içindir umarım diye düşünüyorum 😩
hunggr Gizemkarakoc ben 3.kutudayım henüz adet olmadım hiç doktor 6 ay 1 sene arası olmazsın normal demişti
emilia simseklivekalpli Malesef, bende 15 aydır cerazette kullanıyorum anlamadım bi oluyorum bi olmuyorum. Doktorum olabilir demişti.
simseklivekalpli emilia ayy 😬 o da cok gergin bir bekleyiş ya. Diğer haplarda gününde oluyorsun. Cerazette hepsinden farklı demek ki bu konuda da 🤦🏻♀️