aselaysima 23 aylık kızım benim ya da babasının yanında duruyor kayınvalidemle birlikte yaşamamıza rağmen hiç yaklaşmıyor ailenin tek torunu herkes çok seviyor ama kızım kimseye yaklaşmiyor ne yapmam lazım
yokolmaz aselaysima bu gunlerde gecicek ,tadını çıkartın bnce .sonra çok aricaksiniz emin olun ,8 yaşında oğlumda ogleydi ,ama şimdi ariyrum o günleri ,
srntrkli22 aselaysima 16aylık kızım da aynı şekilde kimseye gitmez sevdirmez somurtuk olur ben ve babadan başka kimseye gitmiyor kalabalığa girdiğimde çok rahatsız oluyorum
aselaysima Zeyzey05_ iyi değil aslında ailecek oturduğumuz da sadece benim kucağımda duruyor çok yoruyor gün sonunda aile oturması değil çile oturmasına dönüyor
Kubraoztrk aselaysima srntrkli22 16 aylık bizde aynıyız ben varken iyi ben yokken durmuyor babası olsa bile beni arıyor odadan çıktığım an anne diye ağlamaya başlar markete gidemiyorum 5 dk bile ayrılık kaygısı diyolarlar ama inşallah geçer böyle olup geçenler varsa yazsınlar biraz mutlu olalım 🥲
srntrkli22 Kubraoztrk gidiceğim yere de beraber gidiyorum yapacağım işi de beraber yapıyorum ağlamasın diye dikkati başka yerdeyken yavaşça anlamadan kaçtıkça daha büyük bir sorun haline dönüşüyor .
Kubraoztrk srntrkli22 aynen bende öyle yapıyorum afedersiniz lavaboda bile yanımda yani artık geneldede bi yere gitmiyorum zaten Bırakacak kimsem olmadığı için ama eşime bırakıp bi hava alim 5 dk desem oda olmuyor hemen anlıyor evde beni arıyormuş 2 yaşından sonra bitiyor diyorlar ama bilmiyorum nasıl aşacağız bu durumu
aselaysima Kubraoztrk bugün 2 yaşına girdi ama düzelecek gibi değil bide ağlama krizleri başladi herşeyi ağlayarak istiyor
Defnem36 Benim kızımda öyle hala amca asla yaklaşmaz nene dede hele neneyi gördüğü gibi ağlar yeni yeni dayı tarafına yakınlaşıyor anlamıyorum bizim çocuklarda mı sıkıntı var onlardami