2 hafta önce bebeğim sabah huzursuzdu sağlık ocağına götürdüm hemen ateşi 37 idi diş döneminde normal dedi sonra ben dayanamadım doktorunada gittim üşütmüş dedi ilaç yazdı gönderdi eve geldik bebeğimin ateşi normaldi sütünü içti ilaçlarını içti uyudu 1 saat sonra uyandı birden gözleri kaydı titremeye başladı bebeğim mosmorr oldu ellerimde direk evden çıkıp hastaneye yetiştirdim soğuk havale geçirmiş yavrum 1 gece hastanede kaldık ben hayla korkuyorum tekrar olurmu diye Allah kimseyi o çaresizlikle sınamadın öteki dünyaya gittim geldim beneğimi öyle görünce bebeğim 8 aylık