Merhaba, bebeğim 15 aylık 10 aylıkken klips yöntemiyle sünnet ettirdik. Sünnetten yaklaşık 1 ay sonra sünnet bölgesinde kızarıklıklar ve şislikler oluştu bez markası değistirdim geçmedi devlet hastanesine cildiye bölumune göturdum (ürolojiye direkt randevu alınmiyor cildiyenin sevk etmesi gerekiyormus) hametan sür geçer bişey yok bunda diyip yolladılar ne yaptiysam geçmedi. Başına böyle bir durum gelen var mi? Ve Ankara’da önerebileceğiniz ciddi anlamda güzel muayene eden bir doktor/hastane var mı?