Kızlar yarın sabah kısmetse kızımın 6. Ay aşılarını yaptırmaya gidicez galiba 2 bacaktan biri de ağızdan toplam 3 taneymiş. Bu süreçte neler yaşadınız huysuzluk ağrı ateş vs yaşadınız mı benim bebeğimin aşıları genelde o an ağlamakla sonra sakin geçiyo yine öyle geçmesini umut ediyorum