Bebegimm1 sibelakyildiz ben küf yeşili krom gold kum rengi balon kullanmıştım güzel olmuştu instgram da arama kısmında bakının orda çeşit çok fazla ben ordan bakınıyorm doğum günü zamanları
Gizmokzilla sibelakyildiz astronot konsepti çok güzel ben onu yapmak istemiştim ama tam o sırada ev taşıdık falan daha basit bir şey oldu kral taçlı falan balonla yaptık 🥲 pastasını da kendim yaptım üstüne kral tacı çizdim ama asıl hoşuma giden astronot temalı seneye inşallah 😅
Bebegimm1 sibelakyildiz arama kısmına doğum günü yazın kaç yaşındaysa #1yaşdoğum günü diye aratın.orda başka kişilerin doğum günü konseptleri çıkıyor ben ordan resimlere bakıp kendim evde o şekilde yapmıştım
Pnryigiter Benim oğlumda 2 ocak doğumlu ben yılbaşı partisi gibi yapacağım kardan adam noel baba kırmızı yeşil gold balonlar vs gibi kış konsepti yapabilirsiniz, penguen konsepti yapabilirsiniz
Bulut2093 Benim kızımda 5 ocak. Karakter seçmeyi düşünmüyorum. Büyüyünce zaten kendi isteyecek. O yüzden sadece şık bir şeyler yapacağım.