Deprem olduğunda 5 aylık hamileydim çok şükür evimiz de canımızda iyi ama şimdi kızım var 5.5 aylık bi süredir biraz olsun unutmuştum ama son zamanlarda hissettiğim depremlerden sonra hiç aklımdan çıkmıyor. Sürekli sallanıyormuş gibi hissediyorum sürekli başım dönüyor sallandık sanıp avizeye bakıyorum günde belki 10 15 kez yaşıyorum bu durumu. Özellikle gece yatağa girdiğimde o an aklıma geliyor gece yatakta yakalandığımız için geçenlerde gece yine oldu ve malesef yine hissettim uyandım. Şimdi olsa kızımla ne yaparım diye düşünüyorum ama deprem öyle bi şey ki ne kadar kafanızda planlarsanız planlayon o an hiçbir şey yapamıyorsunuz saçmlıyorsunuz. Eşim yanımd yatarken her hareket ettiğinde yatak sallanıyor yüreğim ağzıma geliyor. Kış ayının gelmesiyle korkularımda iyice arttı karı çok severdim bu sene kar yağmasın istiyorum direkt depremi tetikleyecek çünkü hafızamda. Rabbiö bir daha o günleri yaşatmasın bu ülkeye. Bu psikolojiden nasıl çıkarım bilmiyorum panik atak oldum artık…