rusene benimde ama işte yapacak bisey yok malesef biz birde emzigi bıraktık uyku düzeni falan kalmadı yatıp uyuyan bebek şimdi uyumuyor gündüz hiç uyumuyor nasıl ağlayıp bağırıyor bit görsen komşular boğazını sıkıyorum zanneder en son sızıp bir yerde kaliyor oda zorla yani ben bu konuda da çok zorlanıyorum