Kızlar bebeğim 10 aylık olmak üzere 7. Ayından beri koltuğa tutunup yürüyordu şimdi bir kac gündür yürüme arkadaşıyla yürümeye başladı, ama sağ ayağı biraz dışarıya dönük basıyor video atabilsem aslında daha net belli olur fotoğrafta tam anlaşılıyor mu bilmiyorum ama bu konuda birşey yapmak gerekiyor mu zamanla düzelir mi yoksa nereye göstermem gerekir bilgisi olan var mı 