Geçmiş olsun öncelikle. Benim kızımda da aynı durum vardı aylardr yüksekti ast. Bu değer hastalık , enfeksiyon vs döneminde yükseliyormuş yani hastayken bakılan değer normal cıkmyoms ayrıca verdiğimiz en ufak ateş düşürücüler bile yükseltyoms astyi bende cok araştırdım ettim. Hastalık dönemi tamamen geçtikten sonra uzun sürede calpol dahi vermeden tekrar baktırdık düzelme var baya şükür darısı size inşallah 🤲