bnmyavrm Ay kıs tam gelmeden bız hep hastayz .gecrn hafta grip oldu ilaç verdiler tam geçer gibi oldu yine bogazı kızarmış .istah sıfır tüm gün yediremedm.bu kış zor geçecek sanırım :(
bnmyavrm Bu arada 3 diş çıkarıyor sanırım oda bağışıklığını düşürdü.hiç vitamin galan kullanmıyoruz siz kullanıyor musunuz ?doktorumuz vermedi sorduk ama gerek görmedı sanırım