EliS_ valla bu konuda her savaşı vermiş bı anne olarak tavsiye değilde yaşadıklarımı anlatırsam belki sana yardımcı olurum. Benim bebeğim de şuan dört aylık ilk bir aydan sonra meme reddi başladı çok uğraştım ayakta hoplatarak yedirmeyo denedim bir sürü pozisyon denedim katanlik ortam denedim malesef ki bu metotlar bir süre işe yarıyor sonra idrak ediyolar yine yememek için savaşıyorlar bu süre zarfında hem meme hem biberon deniyordm. İki doğum koçu ile ilerledim. Ve doğum kocumun önerisi şuydu. Sen dedi bebeği çok bunaltmissin kafasını karistirmissin hem biberon hem meme çocuk ne yapacağını şaşırmış ve sürekli yesin diye baskı yapmışsın dedi. Senin önüne her dakka yemek konulsa sıkılmaz mısın dedi bırak dedi bebeğin biraz memeyi özlesin onun tadını arasın en az iki saat ağlasa bile beke dedi bebek sadece açlıktan ağlamaz dedi. Sonra tabi gerçekten bekleyince bebeğim yemeye başladı şuan dört aylık meme işini tamamen bıraktığı için mama veriyrm normal doktoruma götürdüm çünkü tekrar istahsizligi başlamıştı yemediği için içim rajat etmiyor çünkü ha bire yedirmeye çalışıyorum ve anne olarak bebekleri bunalttigimizin farkına varamiyoruz malesef o an aklımızda sadece doysun dusuncesi oluyor. Doktorumda üç saat yedirme sonra teklif et dedi. Uzun lafın kısası bebeği biraz kendi alemine bırakıp heran sıkıştırıp bunaltmamak gerekiyo biz zorladikca daha çok isteksizlesiyolar biraz uzun oldu kusura bakmayın sizi çok iyi anladığım için detaylı anlatmak istedim