Merhaba deneyimli anneler,
Sizlere danışmam gereken bir konu var.15günlük bebeğimi yataşın muadili olan babyjem reflü yatağında yatırıyorum komple.İlk bebeğimiz olduğu için tabi biraz tedirginliğimiz de var o yüzden sürekli yanımda olsun kontrol edeyim istiyorum.Yatarken bizim aramıza koyuyorum yatağını.Gündüz salonda yine reflü yatağında yatıyor ama sanırım yanlış yapıyorum.Hem benim gibi sürekli kullanan var mı hem de 40ı çıktıktan sonra kendi yatağına yatıracağım o zaman da nasıl yatırmalıyım? Ne giydirmeliyim? Battaniye vs örtülemezse 22-24 derece için 0-3 aylık toglu uyku tulumumu mu kullanmalıyım? Yardımcı olursanız tüm sorduklarıma çok sevinirim🙏🏻☺️