Biribiri 10 aylık oğlum yüz üstü yatmak istiyor oda ben yan yatirsam da kendi yüz üstü yatıyor bazen farkediyorum yüz üstü yatmak istediğini kafasını yastığa yüz üstü çeviriyorum kollarını da iki yana koyuyorum öyle uyuyor rahatta uyuyor bazen uyuma şeklini bulamadığında uyanıyor tekrar emziği verip uyutuyorum uyuyor ama bugün rahat 10 kez kalktı 9 dan beri.
Sürekli uyaniyorsa
İlk aklıma gelen uyumadan önce yeterince doymadı mi?
Bizde çok aşırı kabızlık problemi var 3 gündür yapmıyor bugünkü uyanma sebebi kabızlık olabilir
Birde bazen cidden yatma şekline göre bile uyanması fazla oluyor ama ben yastığa yüzünü çevirip ellerini yana koyuyorum öyle rahat uyuyor zaten istemediği zaman kendi istediği şekilde dönüp uyuyor. 8. Ayda ve 10. Ayda atak haftası var 8 ay atağı da kötü biraz belki ondandir.