semma007 8 aylık babasına verip odadan kaçıyorum beni gördüğü an babasını ittirip bana gelmek için ağlıyor.gecen kuforr gittim eşime bırakıp hatta beni arabayla bırak öyle gelin eve dedim ki biraz algısı değişsin beni aramasın die.eve gelmişler yurutecinde oda oda beni arıyormuş normalde de yapar az gözden kaybolsam her odaya girip bakar nerdeyim dir 🤣🤣