18seda07 Kızlar başına gelen var mı şimdi damla kullanıyorum ama acıyordur diye üzülüyorum. Doktorumuz acımaz dedi ama büyük insanda bile çıkınca inanılmaz sızlıyor
3prenses1prens 18seda07 aft çok kötü birşey kızımda çıkmıştı 1 hafta hicbirsey yiyemedi ne biberon ne emme hicbirsey yiyemedi yavrum Allah yardımcınız olsun
Shrbnplt_27 Bugün aft yüzünden yatisimiz yapıldı hastaneye baya ilerlerledi cuma gününden bu yana asla beslenmiyor red ediyor herşeyi ağzına almaya korkuyor ağiz içi dili dudakları hep şişti
18seda07 Shrbnplt_27 oy kıyamam ya bizim de doktorumuz aslında orası darbe almış sanki dedi eli ile çizmiş olabilir ondan olmuş galiba dedi
Shrbnplt_27 Maalesef cuma günü geceden başladı cumartesi pazar acile getirmeme rağmen hiçbir yapmadılar sadece antibiyotik verip gönderdiler o yüzden ilerleri önce tedavi edilseydi şimdi bu halde olmazdi