Catlakbiranne izletenler izletenlere soruyor ya da tecrübesi olanlara sorun oldu mu sizde diye. Sizin mesela büyük çocuğunuz var mı bu konuda tecrübeniz nedir cevap veriyorsunuz. Bilimsel olarak zaten zararlı olduğunu herkes biliyor. Veya izletip de bundan nasıl kurtarabiliriz diye soruyor bunda sizin tecrübeniz nedir? Biraz tecrübesi olanlar cevap verirse daha sağlıklı olur. Sizin söylediklerinizi herkes söylüyor zaten