eymenin_annesi34 Olmuyor yok ne yaptıysam yok bitek çiğ sütten yaptığım yoğurt tutuyor pastörize bana göre değilmiş 3. Denemem dolaba koydum ama yine süncek gibi Allah’ım ona göre derecede aldım 43 45 derecede yptım sütü Maya da activia ama yok anam Yok çıldırnaluk🤬
3yasakadarsifirekran eymenin_annesi34 Bence Eymenlern anneleri yapamıyor😂 Oğlumun adı da Eymen bu arada . Bende yapamıyorum ya büyük kaplarda mayalayınca oluyor, küçük kavanozlarda olmuyor😒
melera eymenin_annesi34 naparsan yap bazı elden tutmuyor bence. Benimde 2 arkadaşım asla tutturamamıştı deneyip.
eymenin_annesi34 3yasakadarsifirekran of eymenlerin anneleri üzgün ya ☹️ dinirlerim bozuluyor artık Allah aşkına siz nasıl yapıyorsunuz şu yoğurt işini 😂
Mlk026 3yasakadarsifirekran çünkü küçük kavanozlarda süt çabuk soğuyor derin bakır yada toprak kap ısıyı uzun süre tuttuğu için yoğurt güzel oluyor
berikomoms eymenin_annesi34 kaynatıyoruz zaten neden zararlı olsun ben köyden alıyorum tanıdığımızdan
oglumubeklerken eymenin_annesi34 neden zararlı olsun fokur fokur kaynıyor süt, ne zararı olacak daha. 1 buçuk seneden beri ciğ sütten yoğurt mayaliyorum bayıla bayıla günde 2 bebek kavanozu yiyor oğlum, çok şükür bir sorunda yaşamadık
PeekaBoo_ eymenin_annesi34 herkese kulağını tıkayacaksın 23 yıkdır çiğ sütten yapılan yoğurdu yiyordum, kendi doktorumuz da sakıncası yok diyor eğer temiz bildiğiniz birinden alıyorsanız ineğin herhangi bir ilaç kullanmadığından eminseniz en güzeli çiğ süt mis gibi kaynat yap yoğurdunu
Musmutlumom eymenin_annesi34 Sünen yogurdu ilk kez duydum valla şaşkınım Ben anam babam usülü mayalıyorum taş gibi oluyor eşim Sütçüden doğal süt alıyor onunla yapıyorum
uznnzu- eymenin_annesi34 mayadan dolayı sunuyor e bebekte ki mayayi denediniz mi? Yada evde yoğurt kendi yapan birinden maya alın bence
minikayaklarr eymenin_annesi34 mayayı değiştirin Sütaş marka güzel tutuyor çiğ sütün on beş yirmi dakika kaynatın o zaman da güzel olur
eymenin_annesi34 berikomoms tanıdık sütçümüz var aslında yıllardır alıyorduk bu seferde yararlı bakterileri ölüyor diyorlar
3yasakadarsifirekran eymenin_annesi34 😂😂Eymenlerin taş gibi yoğurt yemeye hakkı yok mu 😁 birazdan mayalayacağım dualar eşliğinde bu sefer olur inşallah😆
berikomoms eymenin_annesi34 bu kadar didiklersen yedirecek bişey bulamazsın kaynamış mis gibi köy sütünden yap yoğurdunu yedir çocuğuna marketteki sütler çokmu temiz çok mu faydalı sanıyorsunuz ki
Eski9 eymenin_annesi34 valla doktorlar bile kendi arasında bolusuyor ben artık kendimce düşünerek karar veriyorum marketteki yoğurdu yemektense çiğ sütten kendim alıyorum. Eğer sütun zararı konuşulacaksa hiç içilmemeli hiç kullanilmamali o zaman çünkü hayvanlar antibiyotikli diyorlar ilaçlı vs li samanlari yemleri yiyorlar o halde sebze meyve de yemeyelim mesela çünkü tarım ilaçları vs dolu. Biz belediyenin satış mağazasi var şuan yaşadığım ilde ordan aliyoruz çiğ sütten yapıyoruz nerden neyi kisarsak kârdır market yogurdundan daha faydalı olduğu kesin
gurturk eymenin_annesi34 ben BİM’den pastörize süt alıyorum evde mayayı kullanıyorum taş gibi yoğurt oluyor
aysegul9323 eymenin_annesi34 hazır yoğurtla mayalanan yoğurtlar sünüyor tecrübeyle sabit😀 ben de probiyotikli olsun diye activia ile mayalıyordum bir ara baktım hep sünüyor. Meğer hazır yoğurt öyle yapıyormuş.
eymenin_annesi34 Musmutlumom sütçüden aldığımla oluyor sünmğyor ama oda çiğ süt bakteri oluyor diyorlar hastalık vs olur diyorlar 🤦🏻♀️
Musmutlumom eymenin_annesi34 canım sütü kaynatıyorsun ya hani bakteri falan kalmıyor ayrıca en sağlıklısı en faydalısı doğal sütler market sütüne bu konuda asla güvenmiyorum.. kaynadıktan sonra 20 dakika daha kaynatıyoruz bakteri falan hiçbir şey kalmıyor yağlı ve çok lezzetli oluyor üzerinde kat kat kaymak oluyor
oglumubeklerken eymenin_annesi34 Ay ben artık bu kadarına da inanmıyorum ya. Yabi herşeye birşey buluyorlar bu devirde. Onu yedirme bunu içirme eeee ne yiyip icicek bu çocuklar.
melera eymenin_annesi34 yok zararlı olanlar kaynayınca yok oluyor. Ama el yapımının doğal yoğurdun en kötüsü bile hazırdan iyidir. Şimdi yanliş bilgi olmasın ben hep açık çiğ süt alıyorum 3 yıldır kaynayıp yapıyorum yoğurdumu.
Semaaa39 eymenin_annesi34 genelde zaten tüm doktorlar pastörize süt öneriyorlar. Açık satılan süt tankerleri benzinlikte fırçalarla yıkanıyor. Yazın dolaşan arabaların içinde o sütler nasıl bozulmuyor. Katkı maddeleri su vs herşeyi katıyorlar. Anca gözünüzle gördüğünğz bildiğiniz bi yer ise alın tabi. Diğer türlü para için herşeyi yapar insanoğlu
matmazeliingunlugu eymenin_annesi34 sütün içinde yararlı bakteri yok zaten siz onu yoğurt peynir vs yapınca fermente olduğu için yararlı bakteriler cogaliyo içinde.😊