8,5 aylık bebeğim koltuktan düştü ve ağzı kanadı şükür tomografi falan çekildi birşey çıkmadı hemen hastaneye götürdük hastaneden geldikten sonra çenesinin altı kızarık oldu ağzının içindede yara var alt dudağında düştüğünden beri beni emmek istemiyor ve sürekli meme emip uyuyan bir çocuktu bu şeyle uyuyamıyorda napıcam önerisi olan varmı