19 ayligiz ve 3 ayliktik özelde doğum yaptım hep özele götürdüm Dr beyimiz anca anladı süt alerjisi olduğunu kakada mukus çok çok aşırı ağlama aşırı husursuz ve sancısı cokkk tu 0 uyku emdikten snra kusma gaz gaz dediler hep ama gazı yokmuş yavrumun megersem alerjisi çıkınca anladim sdce bunlardi bizim belirtilerimiz