sedefff2023 Bu uyuzmu 1 aylık bebeğimde çıktı 3 gündür alerjiden de şüphelendim ama fotoğrafta gözüktüğünden daha çok var
1gunes sedefff2023 hemen doktora gidip test yaptırın bence alerji gibi ama yazık bebeğinize cani yanıyor olabilir. Süt alerjisi vs da olabilir belki .
18seda07 sedefff2023 ah kuzum benim Allah’ım şifa versin. Alerji olabilir canım kullandığın deterjan dan falan da olabilir dikkat et ☺️ Rabbim bütün yavruları korusun inşallah sonra da bizimkileri
Glrmila Bebek deterjani.losyon yumuşatıcı alerji yapabilir cildine dikkat edin dr gitmenizde fayda var
sedefff2023 Glrmila asla yumuşatıcı kullanmıyorum bebek deterjanı kullanıyorum makineye hep bir kere boş açarım deterjan kalmasın diye ama anlamadım ne oldu
edaels sedefff2023 alerji olmuş birde kızımda öyleydi bebekken birde fazla kalın giydirmekten demişti doktor
denizmoom Merhaba benim oğlum da da olmuştu sanıyorum verdiğim antibiyotik ilacı ona dokunmuştu alerji yapmıştı bizde alerji ilacı kullandık 3 günde iyileşti toparlandı aynı böyleydi o da sabah ilk işiniz bu olsun daha kötü olmadan rabbim şifa versin canm🌺
Melikenl sedefff2023 bence isilik olmuş Kalın giydirme. Alerji döküntü şeklinde oluyor küçük sivilce gibi olmuyor. Tabi doktorun gormesinde fayda var
cerenaren sedefff2023 ilk doğduğu sıralar hatta ilk 6 ay oğlumda da böyle oldu alerji testi yaptirdim bisey cikmadi sonra şampuanini biraz araştiriyim dedim çunku yikadiktan sonra daha çok cikiyordu bunlardan. Mustelanin şampuanini kullaniyordum doğal diye içerik kısmini biraz araştirinca zararli kimyasallar icerdigini gördüm hemen değistirdim şampuanini degistirdikten sonra bu nokta nokta şeyler kesildi. Size de fikir olsun belki o yuzdendir. Incia bebek şampuanina gectim içerigi tertemiz çamasir deterjani olarakta green clean kullaniyorum bi deneyin derim belki geçer kizarikligi. Çok geçmis olsun☘️
zehraaktas sedefff2023 çok geçmiş olsun. Hastaneye gitmeniz daha doğru olacaktır alerji gibi duruyo ilerlemeden önlem alınmalı
defneninaannesi sedefff2023 bizde 1 ay 5 günlüğüz. Aynısını yaşıyoruz atopik cilt dedi doktor mustelanın atopik ciltler için olan serisine geçtik. Doktora gitmeniz de fayda var. Ama sıcaktan da oluyor kalın giydirince
hicranbeyazkan sedefff2023 benim bebeğimde de ilk zamanlar çıktı doktora götürdüm ilk isilik dedi ama ben inanmadım bir hafta daha bekledim daha da arttı boşuna zaman kaybettirdi bende yanlış yapmayım diye bekledim yoksa beklemezdim sonra kendi doktoruna götürdüm süt alerjisi çıktı özel raporlu mamaya geçtik düzeldi ara ara çıkıyor ama bioderma nemlendirici kullanıyorum sürekli kuru kalmaması gerekiyor asla süt alerjisi zaten bebek egzaması demek vakit kaybetme hiç birde ağzının suyu ya da tükürükse sürekli silmeye çalış oda çene kısmını arttırır sıcak da egzamayı arttırır birde ağzını sildiğin mendili dahil ütüle hep ben öyle yapıyorım sürekli. İsilik deri altında kırmızı benek olur böyle kabarık olmaz.