Bebeğim 9 ay 29 günlük normalde 8buçukta yatardı 12 gibi kalkar emerdi. Ama şu 1.5 aydır 8buçukta yatıyor 1 bilemediniz yarım saat uyuyor kalkıyor uykusu olmasına rağmen 10buçuk 11 e kadar uyumuyor. Uyutmaya çalışıyorum o saatler gelene kadar aşırı derecede direniyor. Doktoruda uyut uykusu bölünmesin dedi. Artık ne kendime vakit ayırabiliyorum ne oturabiliyorum akşamları aşırı bunaldım yıprandım ve bıktım bu düzenden. Geçiyor mu bu bir süreç mi?? Atak falan mı😭