SonSamuray
3 ay 20 günlük, yaklaşık bir aylıkken gaz sancıları başladığında gündüzleri yüz üstü yatırdık hâlâ yüz üstü yatıyor. Ondan önce de reflü yatağında yan yatıyordu. Yüz üstü yatmaya başladığı ilk zamanlar sürekli evde birileri başında bekliyordu. Bir süre izledim hangi hareketleri yapabiliyor başını sağdan sola takılmadan çevirebiliyor mu diye kontrol ettim, yapabildiğine kani olduktan sonra artık geceleri de yüz üstü yatırmaya başladım