Yeni eve taşınıyoruz çocuk odası küçük diye ranza yaptırdık bu yeni kenarında çekmece merdiven olanlardan korumalıkları da yüksek yaptırdık cuma günü gelicek büyük kızım çok ta büyük değil 3 yaşına girecek Mart’ta kendi yatağında yatmayı seviyor ayrı diğer kızım 2 aylık daha zaten beşikte bizim yanımızda yatıyor eşim herşey pahalanıyor 1-2 seneye zaten yaptircaz şimdiden alalım diyince apar topar yaptırdık. Zaten daha aşağıda yaticak ama herkes çocuklar düşecek baskısı yapıyor kaynanam bı yandan annem bı yandan eşime ayrı bana ayrı. Çocuklar ortalama ne zaman ranza kullanabilir 4-5 yaşında kullanabilir mi düşmeden hata mı ettik zaten yukarıyı kullanmicak şimdi diye düşünmüştük