Bize de hasta olduğu için gittiğimizde lavman vermişlerdi ben de kıyamayıp hastanede yapmadan çıkmıştım.ama eşim bi cesaret edip yaptı çok ağlamadı ve aşırı rahatladı.doktorumuz lavmanı yapınca 1 2 dk bacakları kapalı tutun demişti lavman dışarı akmasın demişti. Hemen etkisini gösteriyor zaten bağırsaklarını boşaltıyor.Keşke hiç gerek kalmasa. Yüzüstü yap bol bol arkadaşım biz de pıt yapmasını kolaylaştırıyor🌸