Aleynaslan96 Kızlar bebeğim de hırıltı çok fazla var doktora gittik bugün sadece burun spreyi verdi ve nebülizatör kullanın dedi ama bebeğim ağlıyor tutmuyor uyurken versem sorun olur mu?
Yasemin89- Aleynaslan96 bebeğiniz kaç aylık? Önüne oyuncak koyun oyalarak veriyordum ben, bazen de emzirirken,
Aynur077 Aleynaslan96 benim bebeğimde de var canım 10 gündür geçiremedik uykusunda veriyorum ben başka türlü yaptırmıyor zaten yapabilirsin hiçbir zararı olmaz sadece burnuna çok yakın tutmalısın birde düzenli olarak burun temizliği çok önemli
HTC-CR07 Aleynaslan96 nebülizatörü serum fizyolojik ile verecekseniz uyurken verebilirsiniz ama ilaçla verecekseniz, buhar sonrası yüzünü falan silmenizde fayda var
simseklivekalpli Aleynaslan96 oğlum hastanede yatti. Orada sordum yatarak olur mu diye ama dik pozisyonda olması lazım dediler.
Linabuse1002 Aleynaslan96 uyurken verebilirsin benim kızım onu gorunce aglama krizi gecırıyordu sesiz çalısan bişe oldugu için uyku sırasında yapıodum
ciqdemu Aleynaslan96 dik pozisyonda derin nefes alarak alması lazım konu bebek olunca tabi ki bu çok zor benim nebülaztr de uzun bi uç var onu tutuyorum onu ısırıyor hem de gülüyor öyle derim nefes alıyor ama maskeyi gördü mü kriz geçiriyor bu süreçte de oyuncakları yanıma alıyorum sırayla gösteriyorum hikaye anlatıyorum felan