Bebeğim 3 ay 10 günlük oldu yaklaşık 2 haftadır iki elini birden ağzına sokmaya çalışıyor dişleri kaşınıyor sanırım ama bunun için erken değil mi daha ya anlam veremiyorum bazen de ellerini yerken birden ağlamaya başlıyor ama öyle böyle bir ağlama değil gözlerinden yaş geliyor ne olabilir sizce var mı bu durumu yaşayan önerisi olan 😞