Merhaba, kızım çok sık hasta olup tüm hastalıklarını 39,5 ateşle geçiren bir çocuk. Her ay yaşıyoruz sebepsiz yere. Terine olsun kalabalık ortamlara olsun çok dikkat eden biriyim. İzmir de bir profesöre götürdüm bağışıklığı düşük çıktı ve bu ilacı önerdi. Yurtdışından getiriliyormuş. Para konusunu geçtim fakat bir işe yarar mı kullanan var mı onu merak ediyorum. Yoksa çocuktur hasta ola ola büyüyecek mi demeliyim? Küçücük bedene ilaç yüklemekte istemiyorum. Abim 7 karışımlı bal öneriyor ama doktor hiçbir işe yaramaz dedi. Yardımcı olabilen olursa çok sevinirim