Deletedmom_80 Kızlar az önce instagramda bir video gördüm bez dikkatimi çekti de bir sürü yorum var kimse bezi sormamış normalde de hemen her şeyi sorarlar ilk defa bir şeyi merak ettim onda da kimse sormamış 🤣🤣🤣 ben sordum ama cevaplayan yok belki burda bilen vardır😂😂 cırt yeri iyi duruyor merak ettim neymiş bunun markası çok bilindik değil sanki 
Aylinto11 Deletedmom_80 goon canım ben kullanıyorum çok memnunum hem ucuz hem sızdırma yapmıyor pişikte aynı şekilde çok şükür hiç olmadı
Rwerdst Deletedmom_80 bende oğluma goon premium soft kullanıyorum. Cırt cırtlısınds oğlum cırt kısmını (her markada yapıyor) kaydırdığı için külot beze geçtik. Gece 12 saat kalıyor ne pişik ne sızdırma yapıyor. Ama 12 saati geçince sızdırıyor artık çünkü baya işleyecek yer kalmıyor bezde 😂😂😂
metemoms0 Goon olması lazım her numara bezin şekli ayrı goonda. Ben goona geçtim çiş resmen kokusu dışarda ve sürekli taşıyor gece Molfix kullanıyorum gündüz goon
metemoms0 metemoms0 ama indirimden iki paket aldığım için mecbur gündüz bitirmeye çalışıyorum ne bez kullansam bende sastim
Deletedmom_80 B1elf hmm herkes olumsuz yazmış demek ki çok iyi bir bez değil, teşekkür ederim cevabınız için🌸
Deletedmom_80 Aylinto11 hmm ne güzel canım güle güle kullanın bu bezlerdeki pişik olayı sızdırma olayı bebekten bebeğe değişiyor heralde