Pnrglmzzz destekli uyuttuğunuz için bebeğiniz destek istiyor ve bu yüzden sık kalkıyor. Oğlum 7,5 aylık olana kadar ayakta sallanarak uyurdu, gece yine beslenme harici kalkmazdı ama gündüz uykuları çok kötüydü. 7,5 aylıkken eğitim aldık şu an 20 aylık olacak. Düzen devam ediyor gerçekten oğluma da kendime de yaptığım en iyi şey oldu uyku eğitimi. Bir de uyku eğitimi düşünürseniz o aylar ideal oluyor çünkü büyüdükçe algılar açılıyor ve daha zor oluyor