Gece beslenmesini tamemen kes, zaten 1 yas ile ihtiyaci yok.
Zamanla da gunduzu azaltirsin.
Ben gece beslenmesini 1 yas ile kesmistim, simdi 23 aylik olmak uzere kizim, ve son azi disleri ciktigi icin tekrar basladim🥲
Ama sanki azaltmaya calistikca daha cok bqglaniyor😂
Ben de ne yapacagimi bilmiyorum.