Ay kızlar yasmin ilaca başladım 1 haftadır düzenli kullanıyorum. Ama bu 2 gündür akşamları aşırı tatlı isteğim var resmen aşeriyorum. Hamilelikte bile hiçbir şey aşermedim🙄. Yemek yaparken kendimi hep bir şeyler yerken buluyorum. Ben böyle değildi, yemek yemeği seven birisi değildim. Asla akşam yemeğinden sonra veya gece yarısı açlıktan ölsem bile bir şeyler yiyip içmem çok dikkat ederim. Ama bu 2 gündür sanki nefsim zorlanıyor gibi yemek istiyorum. Tutucam kendimi. Zaten nefes alsam kilo oluyor 😏 Daha kilo vermeye niyetlendim yazın düğün vs.var 165 boy 75 kiloyum🥲 ilaçtan mıdır? yaa bu ne. Sizde de böyle oldu mu?