umayim54 13 günlük bebeğim 24 saat oldu kaka yapmadı nasıl rahatlar ne yapabilirim aynı durumu yaşayıp deneyimi olan anneler yardımcı olabilirmi lütfen çok üzülüyorum onu öyle ikinirken gördükçe gazını çıkartıyor ama tuvaletini yapamıyor
emilia umayim54 umayim54 Annesi şuan cok kücük, doktorum 5 günü geçmemesi gerekiyor yoksa 1-2 3-4 gün falan normal demişti.
zeyneperll umayim54 bacakları bı karnına doğru ittirerek masaj yapabilirsin bizim ilk denemede yapmıştı
Tgbsahn umayim54 canım benim bebeğim dört aylık olana kadar üç günde dört günde bir kaka yapıyordu doktora gittiğimde bu normal sorun teşkil etmez demişti ilaç falan vermedi biogia kullandırdı bende ilave arada bir kaç damla zeytinyağı damlattım sancı çekmesin diye
pasaklisinkukuli umayim54 o yüzden normal zaten sabır sıcak banyo masaj iyi gelir zsytinyağı içirebilirsin 1 cay kaşıgı
umayim54 Tgbsahn iki gün önceye kadar her emmeden sonra yapıyordu o yüzden bana sanki çok uzun süre yapmayınca zorlanıyor gibi geliyor