Bebeğim 9 aylık olmak üzere. Yaklaşık 1 aydır kabızlığı bir türlü geçmiyor. Günler sonra kaka yapıp dakikalarca ağlıyor küçücük blve sert bir kaka. Başına gelen var mı acaba. Denemediğim şey kalmadı zeytinyağ kayisi asla fayda etmiyor. Acaba dişle ilgili olabilir mi başına gelen var mı henüz hiç dişi çıkmadı