Aselzeyno Bugun kızıma 1 yaş aşısını yaptırdım cocuk aşıdan beri uyumadı ne zaman uykuya dalsa çıglık cıglıga kalkıyor aranızda bu durumu yasayan varmı ne yaptınız yada ne zaman gecer bu arada agrı kesici falnda verdim ama yok uyuyamıyor
emilia Aselzeyno Bende de aşı ve huysuzluk olmuştu ancak 2 gün falandı özellikle ilk gün benide zorlamıştı.