Kızlar selam, emzirirken saçlarınızı boyattınız mı? Bir zararı olduğunu düşünüyormusunuz?
nrysn ben bir aylıkken boyattım şükür bebem büyüdü valla bir şey ollmadi ama
nrysn ben boyattım ama amonyaksız olan bitkisel boya ile
Ben kına yaktım yaklaşık 2 hafta oldu
Hamileyken bile boyanıyor ben doğum yapalı 1 ay oldu yarın ombre yaptırcam