6 aylik bebegimj emziriyorum,saglik sorunundan dolayi kas gecsetici odem atici kullanmaliyim dr a emsirdigimi söyleyince dr ,kas gevsetici odem atıcı agri kesici krem verdi,kremi kullan dedi, yinede aklima takildi ,kremi bacağıma süreceğim, süte karisir mi diye ,kullanmamda gerekiyor ,ne yapacağımı bilemedim..